14 Şubat 2011 Pazartesi

Bir Pazartesi Bir Sevgililer Günü Bir Kış Mevsimi

Fena sayılmayan bir haftasonu geçirdim -gerçekten fena sayılmazdı. Pazar gününü biraz dinlence biraz da temizlikle nihayete erdirdim (neticede halen ailemleyim ve birbirimize uyum sağlamamız gerek).
Bu sabah gözlerimi açtığımda günün ve haftanın bir acayip geçeceğini bilmeliydim. Neden mi? Çünkü; gözlerimi açmamım sebebi Demet Akalın kahkahası idi. Kendisini çok sevmem. Hatta çok kelimesini atalım. Dürüst olayım.

Kendileri “Türkmax” ekranlarında idi. Hafta içi her sabah 9.30 gibi başlayan ve neredeyse 5 saat süren canlı yayın “Her Şey Tadında” adlı programın magazin kısmında konuşuyormuş. İzledim mi? Hayır. Sesi ile beni uyandırdı ve... Neyse.



Kahvaltıdan sonra her zaman olduğu gibi sıkıldım ve mutfağa gidip gitmemek konusunda düşündüm. Kararım bugün mutfağa gitmemek oldu. Onun yerine mutfak dışı faaliyetler yapmayı seçtim. Mutlu muyum? Evet.
Sürekli mutfağa girmekten ve işim gücüm olmaması gibi sebeplerle beni kollarına alan “duygusal açlık” belası yüzünden biraz kilo almadım değil. Evvelden de “0” beden değildim. En azından bir gün girilmeyecek bir mutfak beni kurtarır düşüncesine ayırdım bugünü.
Zaten duygusal açlığımı da en uygun ve kalorisiz hale getirmek için hayatım bambaşka düzenlerde ilerliyor. Mesela; çayımda şeker yerine bol miktarda karanfil, kimi zaman da limon var.
Sonra da malum tarihe geldil. Sevdicekler günü. Uluslar arası bir kutlama günü. Benim de günümü kutladılar elbette. Ama nedense bu gün bana göre değil.
Nedenini bilmiyorum.
Bu arada; TRT'de güzel bir komedi başladı. Denk geldiniz mi? Sanırım çarşamba günleri 22:15 sularında yayınlanıyor. Adı: Leyla ile Mecnun. Ben yarısından yakaladım, zapping sanatımı icra ederken. Bir “ak sakallı dede” bir aşka çözüm getirmek için akıl verdiği garip gencin evine yerleşiyor. 


Şuradan baksanız daha iyi olabilir aslında.





Sözlerimi nihayete erdiriyorum. Bugüne özel olarak bir “falım” sakızım vardı. Sevdicekler gününde Falım'ın bana layık gördüğü falı sizlerle paylaşmak isterim:



Koluna taktı mı sepeti
Doldurur içine vişneleri
Sana da ikram edecek
Göreceksin pek ilgili

Evet, fal bu. Sizce ne demek istiyor ki?!

1 yorum:

  1. Merak ettim yahuu izleyesim var, ahah fala öldüm zaten her okuduğumda ölüyorum kesin bu işe bir el atmalıyım iyi para var mıdır acep :D

    YanıtlaSil