25 Şubat 2011 Cuma

Bu aralar...

Yemek yapamıyorum. Ama “Akdeniz Yemakleri” başlığını taşıyan güzel bir kitaba sahip oldum.

Neden yemek yapamıyorum? Doktorlarla işlerim vardı bu hafta. Sağ gözüm tembelmiş, onu öğrendim. Bir dermatolog vasıtasıyla embriyolarımın en başta ufak bir yanlışlık geçirdiğini öğrendim. Boynumda ufak bir leke vardır, o lekenin sebebi benim haylaz embriyolarımmış mesela. Önemli bilgiler sanırım bunlar. İnsan kendine dair bilmediği şeyleri öğrenince baya bir aydınlanıyor.

Birkaç gün daha böyle gider sanırım. Sonra kitabımla ben, Fas'tan Yunanistan'a ilginç yemeklerle sunum yapıyor olacağız.

Bu arada; daha önceki sunumlardan denedikleriniz oldu mu hiç? Bunu merak ediyorum. Tadını nassıl buldunuz? İşinize yarar mı? Haberdar edin beni. Ne yaptığımı bileyim.

Bir de; teşekkür ederim yorumlar için.

Esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder